Veckans hat

När man hör talas om olika företag av alla dess slag har man ju lite fördomar och tankar om de flesta. T.ex. om DHL ska lämna paket hos mig blir jag lite upprörd eftersom de försökte blåsa mig på en projektorduk för ett gäng månader sen. De hade haft sönder kolliet under färd och sa att det var jag. Ringde man dom fick man klassikern. Ärendet är utagerat från våran sida, kontakta de som du beställt paketet av!
TACK FÖR DEN! Det kallar jag service!

Ett annat företag som väcker känslor är ju Comhem. Man kan irritera sig över mycket där. T.ex. att man bara kan uppgradera på internet. Inte nergradera. BALLEFJÅNG!

Sen kom det här nu.


Out of the blue tycker dom att de kan ta 360:- bara sådär.
Men det är väl bara att ställa sig på alla fyra, lägga en tub med klick på ryggen och vänta på nåt stort trubbigt och fortsätta titta på TV.

Men vad är mina alternativ? Nae vi har ju ett comhem-hus. Så jag fortsätter med Telefoni, bredband och tvtjänsterna. (y)


Kommentarer
Postat av: Emil

Ja, sånt där är bra segt alltså.



Företag som inte värnar om sina kunder på ett bra sätt. Comhem har ju också alltid varit så jävla noga med att inte ta någon kortavgift för det tycker de är fel.



Vad tycker de nu då. De tycker ju självklart att det är precis lika fel som förut men nu skiter dom i det i stället för det vill ha lite mer pengar.



Alltid ska man behöva bli förbannad!

2009-01-30 @ 23:09:16
Postat av: Sofie

Det uppdateras lite dåligt här tycker jag... En annan har ju tid på dagarna och behöver bli underhållen :-)

2009-02-04 @ 12:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0